Mindennapi teszter #2 ~ Tonymoly Tomatox Magic White Massage Pack

vasárnap, január 22, 2017


Annak idején, mikor még csak barátkoztam a koreai kozmetikumokkal, a Tonymoly volt az első márka, amelyet kipróbáltam, és azóta is érzek iránta némi megkülönböztetett szeretetet. Jópár terméküket használtam már, és összességében véve elégedett voltam velük, nem is beszélve a kenceficék imádnivaló designjáról - gondoljunk csak a Petite Bunny Gloss Bar tündéri nyuszijaira, engem azonnal levettek a lábamról!

Ezúttal a márka egyik pakolásának, a Tomatox Magic White Massage Packnak a teszterjét próbáltam ki, és meg kell mondjam, nagyon tetszett a végeredmény! Ez a termék eddig kimaradt nekem, pedig igencsak basic darab a Tonymoly repertoárjából, így erősen itt volt már az ideje a találkozásnak.

A gyártó elmondása szerint a pakolás tisztítja, élénkíti és hidratálja a bőrt, hála a benne található paradicsom-, citrom- és egyéb növényi kivonatoknak, melyek gyulladáscsökkentő hatással is bírnak. Az összetevőket átböngészve megállapítható, hogy van benne némi illatanyag és alkohol, amit én annyira nem szoktam szeretni a felettébb hisztis bőröm miatt...

A teszterben található adag igazságosan elosztva. Nekem két alkalomra volt elég, de aki szeret dőzsölni, az egy használattal is ki tudja fogyasztani a paradicsom-tasak tartalmát. Textúrára engem leginkább egy agyagos arcmaszkra emlékeztetett, az illata kellemesnek mondható. Felvíve a bőrre, némi masszírozás után jó 10 percig hagytam hatni, mielőtt lemostam volna. Az eredmény? Szerintem sosem volt még ilyen puha a bőröm egyetlen pakolás után sem. Nem bírtam betelni az élménnyel, úgyhogy szerintem öt percenként az arcomat tapicskoltam, annyira tetszett, a hatás pedig még másnap is érezhető volt.

Összegezve: Kellemes meglepetésben volt részem, a bőröm puha lett és tisztábbnak éreztem. Csak némi pirosságot tapasztaltam az arcomon a pakolás után, amit esetleg negatívumként megemlíthetek.

Kipróbálnám a teljes kiszerelést?
Igen, bár előtte lehet, hogy inkább még beszereznék egy-két tesztert belőle, hogy lássam, a bőröm hosszabb távon hogyan reagál a pakolásra - értem itt, hogy a bőrpír esetleg idővel eltűnik-e.

Végső pontszám?


4/5

You Might Also Like

0 megjegyzés