Mindennapi teszter #1 ~ Etude House Moistfull Collagen Cream

péntek, január 13, 2017


A mai nappal új rovatot indítok a blogon, legalább ezzel is kényszerítem magam a tevékenykedésre. A dolog apropóját az adja, hogy az utóbbi időben - jó szokásom szerint - felhalmozó életmódot folytattam, és tetemes mennyiségű teszterre tettem szert (csak magyarul hangozhat egy mondat ilyen fantasztikusan). Aztán most egy isteni szikra folytán megszületett az elhatározás: számoljuk fel a gyűjteményt, és használjuk a kencéket rendeltetésük szerint, ahelyett, hogy tárolgatnánk őket! Valamennyi felhasznált teszterről szeretnék majd egy rövid bejegyzést készíteni és megosztani a tapasztalatokat. Végtére is, a teszter is kozmetikum, legfeljebb csak kicsiben :)

Első áldozatom az Etude House Moistfull Collagen hidratáló krém volt. Alapjában véve nagyon érzékeny és elég száraz bőröm van, így ha valaki megérzi a hidratálók jótékony hatásait, az én vagyok!

Az Etude egy egész kis Moistfull Collagen termékcsaláddal büszkélkedhet - plusz pont, hogy valamennyi családtag hipoallergén, illatanyag- és parabénmentes -, a gyártó elmondása szerint pedig a krém, hála a benne található kollagénnek, gyönyörűen hidratálja és fiatalítja a bőrt. A teszter nekem két alkalomnyi használatra volt elegendő, normál bőrűeknek ennél bizonyára tovább kitartott volna. A kence textúrája kissé zselés, az illata kellemes volt. A szokásos esti arctisztító rutin részeként a felvitelt követően viszonylag jól beszívódott (bár az én arcomba mi nem?!), utána nem éreztem ragacsos érzést az arcomon, helyette a bőröm babapopsihoz közelítő puhaságúvá változott. Ez a hidratáltság érzés pedig egész szépen megmaradt.

Összegezve: Kifejezetten kellemes volt a találkozás ezzel a krémmel, a mindenféle rondaságmentességet pedig kifejezetten piros ponttal jutalmazom.

Kipróbálnám a teljes kiszerelést?
Azt hiszem, hogy igen, bár most azon is gondolkodom, hogy a későbbiekben a termékcsalád többi tagját is kipróbáljam - meglehet, hogy a jövőben vásárolok majd egy trial kitet belőle, vagy ilyesmi!

Végső pontszám?
4/5

You Might Also Like

0 megjegyzés