[REVIEW] Etude House szemöldökformázó termékek - Aliexpress dupe verzió

vasárnap, július 24, 2016



Menthetetlen szeretem a koreai kozmetikumokat, bár nem vagyok valami hálás gazda. Van olyan sminktermékem, amit még ki sem nyitottam, miután az akkoriban még Magyarországra is szállító Memeboxból megkaparintottam. Szóval eléggé a felhalmozó kategóriába tartozok, sürgős rendtételen töröm a fejemet most is, de ha az embernek egyszerűen nincsen szíve megválni attól a sok sok kenceficétől, akkor ez igencsak reménytelen harcnak bizonyul.


Ami azonban bizonyos, hogy attól, hogy elég sok mindent sikerült az utóbbi években összegyűjtenem, még nem vagyok valami elképesztően jó a használatukban. Persze, igyekszek gyakorolni, de amihez eddig nem mertem hozzányúlni, pedig nagyon szerettem volna, az a szemöldököm. Mint egyre tapasztaltabbá váló Aliexpress vásárló, az egyetemi világvége után lecsaptam egy szemöldökformázó készletre, amiben állítólag minden megvan, amire csak szükséged lehet, ha nagygenerálban akarod részesíteni a szemöldöködet, értsd: sablon, olló, borotva, ceruza. Az meg már csak mellékes, hogy felettébb Etude House-os kivitelben...


1. Infók a rendelésről
Termék linkje: íme ♥
Ár: 3,56 $ (kb. 1.000 Ft) akciósan, egyébként 7 $ (kb. 2.000 Ft)
Szállítási idő: nagyon gyors Kínához képes, a rendelés leadását követő 12. napon meg is érkezett a kicsike!

2. Mi van a csomagban?
Röviden: egy kész kis Etude House dupe pakk.
Csöppet hosszabban az alábbi termékek dupe verziói:
~ My Beauty Tool Eyebrow Drawing Guide sablonok
~ My Beauty Tool Eyebrow Razor borotva
~ My Beauty Tool Eyebrow Comb Scissors szemöldökformázó olló

+ egy teljesen no name szemöldökceruza, aminek a színét a rendelésnél lehetett kiválasztani.

My Beauty Tool Eyebrow Drawing Guide sablonok dupe
Külsőre majdnem olyan, mint az eredeti - a dobozon még az Etude House feliratot is sikerült rajta felejteni. Használatra sem hiszem, hogy nagy különbség lenne a sablon és nemhogy az Etude, de úgy alapjáraton bármely szemöldök sablon között.

My Beauty Tool Eyebrow Razor borotva dupe
Kiköpött Etude House, már ami a kinézetét illeti - bár azért látszik rajta, hogy minőségileg gyengébb, mint amilyen az eredeti. Használatát tekintve nekem a penge életlennek tűnt, de nagyjából el tudtam szórakozni vele.

My Beauty Tool Eyebrow Comb Scissors szemöldökformázó olló dupe
Tiszta Etude ez is. Egy kicsit "lomhábban" vág, mint egy rendes kisolló, de szerintem ebben az esetben talán jobb is, hogy ilyen.

No name szemöldökceruza dupe
Na jó, van neve, Fairy Girl fantázianéven fut a kicsike. Véleményem szerint hozza azt a színvonalat, amit az ember egy márka nélküli kínai ceruzától vár. Néha kicsit erősebben fog, máskor szinte semennyire, úgyhogy egy normális ceruzát kellett beszereznem azután, hogy megérkezett.

3. Végső verdikt: szigorúan kezdőknek - vagy még nekik sem?
  • Az tuti, hogy árban jó a pakk (kb. az eredeti Etude sablon árából megvan az összes cucc), és a csomag is nagyon hamar megérkezik ahhoz képest, hogy általában 6-8 hetembe telik, míg valamit megkapok Kínából.
  • A borotvát és a ceruzát nem fogom használni, nem estem tőlük hanyatt, egy próbakör szerintem elég volt a mind a kettővel.
  • A sablon szerintem kifejezetten jó vétel volt, ő maradós kategória, ahogyan az olló is.
Első gondolatom az volt, hogy kezdésnek megfelel ez a készlet, mostanra viszont sokkal inkább az a véleményem, hogy nem feltétlen. Ha valaki éppen barátkozni készül ezzel az egész szemöldökös mizériával, mint én, annak ennél jobb lehetőségei is vannak. Szemöldöksablont külön is lehet vásárolni, és minden más kelléket is be lehet szerezni. Akadnak a nagyvilágban dupe-ok, amelyekről ódákat zengenek, de ez... ez pont nem az. 

You Might Also Like

0 megjegyzés