Kpop Cover Dance - Mire vállalkoztam?

szombat, július 16, 2016


A szakdolgozatírós, vizsgáktól agyvérzést kapós időszak alatt lelki nyugalmamat helyreállítandó, kívánságlista írásába kezdtem: mi mindent szeretnék csinálni, ha az aktuális madness véget ér. A tételek nem feltétlen voltak olyan elsöprően hatalmas dolgok (pl. regényt olvasni, újra írni kezdeni stb.) de egy olyan idő- és energiahiányban szenvedő szerencsétlennek, amilyen én voltam, igazából egy szombaton kilencig alvás is felért álmai netovábbjával.

Sajnos-nem sajnos, szerepelt egy pont a listán, amivel szintúgy elkezdtem foglalkozni. Isten lássa esendő lelkem, hogy kissé botlábú vagyok, legalábbis annak tartom magam (hála az égnek, ritmusérzékem annál több van) mégis olyan szívfájdítóan szerettem volna belekezdeni, hogy ez a csöppnyi gikszer sem tudott távol tartani.

Úgyhogy előkapartam a jókorára duzzadt Youtube playlistemet, benne minden potenciális tanulnivaló tánccal, hogy aztán a választásom őrá essen:


Az halál biztos, hogy nem a legkönnyebb tánc kezdésnek. Érdemes megjegyezni, hogy ez az emberi mértékkel nem mérhető tündérherceg adta a kegyelemdöfést, hogy ez legyen az első cover, amit elkezdek megtanulni... Úgy voltam vele, hogy ha bae meg tudja csinálni (és vonatkoztassunk el idol és táncos előéletétől), akkor talán nekem sem lesz ez akkora kínszenvedés, nem igaz?

Tévedtem. Az. Felettébb.

Eleve az  zavarba ejtő és kényelmetlen tud lenni, hogy ki kell lépni a komfortzónádból. Huszonhatszor visszatekersz minden részhez (aztán megtalálod az InfiniteLooper nevű csodát), elszúrod, bevered magad valamibe, ideges leszel, nem érted, légszomjad van, kiver a víz... És imádod.

A kellemetlen érzés idővel eltűnik, a koreográfia gyakorlással elrendeződik, sőt meg is marad a fejedben, és azon kapod magad, hogy zenehallgatás közben játszod lefelé gondolatban a mozdulatokat. Lesznek kedvenc részeid, amik kifejezetten jól mennek, és odaleszel magadért, hogy milyen ügyes vagy, mert meg tudod őket csinálni. Ahogy haladsz a tanulással, úgy nő majd az önbizalmad, az pedig nem is olyan rossz dolog, sőt!

Személy szerint valahol félúton tartok, és azon is van még mit csiszolni, amit eddig megtanultam, dehát na... így is túlszárnyaltam a magammal kapcsolatos elképzeléseket. Ha ennek a végére érek, esküszöm, kiírom a homlokomra alkoholos filccel, hogy Achievement Unlocked.

You Might Also Like

0 megjegyzés